Ticker

6/recent/ticker-posts

Alasan mangapo Indomaret dan Alfamart indak di tamuan di Sumatera Barat

 


Oleh : Fauziah Risky Nasution 

Mahasiswa universitas andalas , Sastra Minangkabau 




Tarnyato di Indonesia masih ado loh provinsi nan indak ado Indomaret dan Alfamart nyo, yaitu di provinsi Sumatera Barat ,siapo nan tak kenal jo provinsi Sumatera barat,provinsi nan kayo akan kaindahan alam ,tradisi adat dan budaya masih kental disano, banyak wisata nan mamikat hati nan ingin kito kunjungi, namun siapo sangko tarnyato provinsi ini indak tadapek Indomaret dan Alfamart,unik sakali bukan?nan kito tahu dimano mano tu ado Indomaret dan Alfamart ,namun di sumbar indak,Sumbar memang beda. 

Faktor mangapo indak adonyo kadua minimarket tu iyolah pemerintah indak mangizinan operasi jaringan waralaba Indomaret dan Alfamart masuk ka area Sumbar,karano akan mamatian parekonomian daerahnyo,seperti nan kito katahui jiwa dagang urang Minang tu sangaik kuek. larangan mambukak Indomaret dan Alfamart tu di balakuan untuak malindungi kabaradoan padagang tradisional sumatera barat .

  Tampek perbelanjoan modern memang banyak di gemari sadonyo kalangan, ruangannyo nan ba AC,terang,dan barang barang nan tatato rapi mambuek daya tarik toko , Alfamart dan Indomaret dan sajenis nyo taruih di tuding manjadi panyebab toko kelontong biaso jadi sepi pembeli. Tulah sababnyo mangapo di Sumatera barat indak di jumpoi Alfamart dan sajenisnyo.

Tapi bukan bararti minimarket indak ado disinan ado.hanyo sajo nan mangolahnyo urang sumatera barat asli ,dan unik nyo lai masyarakaik Sumatera barat sangaik kreatif taruih manciptaan hasil sendiri,indak dari produk lua, nak urang tu kabanyakan manjua apo nan mereka olah,seperti beras,siapo nan tak kenal Bareh Solok,Bareh nan lamak rasonyo ini sangat laku dipasaran.

Emang indomaret dan alfamart indak adoh di situ, tapi tanang sajo kalau kalian hendak pai ka sumbar dan ingin juo mambali sesuatu di alfamart tanang sajo, masih ado di minang mart, data mart padang 1 dan mart lainnya yang indak jauh rancaknyo samo alfamart dan sajenisnyo. 

Kalo kito bisa menciptakan produk lokal manga harus mancari produk lua, kebijakan pemerintah sumbar iko sabana rancak dan sangat melindungi para pedagang tradisional, andai kebijikan iko diterapkan di sadoe provinsi dan perekonomian bisa meningkat sekaligus kekentalan produk tradisional tatap tajago sampai kapanpun.

Post a Comment

0 Comments


SELAMAT DATANG DI SEMOGA ANDA PUAS